Hogyan építs ügyfélszerző rendszert 5 lépésben

Sokan úgy gondolják, hogy az automatizálás bonyolult, drága, vagy csak a „nagyoknak” való.

Pedig egy jól felépített ügyfélszerző rendszerrel te is elérheted, hogy a vállalkozásod akkor is dolgozzon, amikor te épp pihensz, alkotsz vagy ügyfelekkel foglalkozol. Ebben a cikkben megmutatom, hogyan épül fel egy egyszerű, de hatékony rendszer a SalesAutopilot segítségével – pontosan úgy, ahogy én is készítem az ügyfeleimnek.

1. lépés: Ismerd meg a célcsoportod

Mielőtt bármilyen technikai megoldásba belevágnál, fontos tudnod, kinek szeretnél segíteni. Mire vágynak? Milyen problémájuk van? Mire keresnek megoldást? Mi a kifogásuk? 

Ez az alapja annak, hogy a rendszered ne csak működjön, hanem valóban megszólítsa azokat, akiknek szól.

2. lépés: Hozz létre egy feliratkozási lehetőséget

Ez lehet egy egyszerű landoló oldal, egy blogcikk alján elhelyezett űrlap, vagy egy pop-up. A lényeg: adj valamit, amiért cserébe szívesen megadják az e-mail címüket.

Példák:

A SalesAutopilotban könnyedén létrehozhatsz ilyen űrlapokat, és beágyazhatod őket a weboldaladba.

SalesAutopilot kipróbáláshoz kattints ide! 

3. lépés: Készíts automatikus e-mail sorozatot

Mi történik azután, hogy valaki feliratkozik? Itt jön a varázslat: automatizált e-mailek, amelyek segítenek kapcsolatot építeni, értéket adni, és finoman elvezetni az ajánlatodhoz.

Egy jó sorozat például így nézhet ki:

A SalesAutopilotban ezeket időzítve, teljesen automatikusan beállíthatod.

4. lépés: Értékesíts – webshop nélkül is

Nem kell külön webshopot építened ahhoz, hogy online értékesíts. A SalesAutopilot beépített e-commerce funkcióival megrendelő űrlapot, fizetési folyamatot és számlázást is beállíthatsz – mindezt egyetlen rendszerben.

Ez különösen hasznos, ha:

  • szolgáltatást, konzultációt, tanfolyamot értékesítesz,

  • nincs szükséged klasszikus kosár-funkcióra,

  • szeretnél egyszerűen, átláthatóan eladni.

5. lépés: Kövesd nyomon és optimalizálj

A rendszered akkor lesz igazán hatékony, ha tudod, mi működik és mi nem. A SalesAutopilot részletes statisztikákat ad:

  • hányan nyitották meg az e-maileket,

  • kik kattintottak,

  • hol hagyták el a folyamatot.

Így folyamatosan finomíthatod a kommunikációdat és az ajánlataidat.

Bónusz: Miért éri meg most elkezdeni?

Készen állsz?

Ha szeretnél egy ilyen rendszert, de nem tudod, hogyan kezdj hozzá – itt vagyok, hogy segítsek. Kattints ide, és próbáld ki a SalesAutopilotot ingyen:

SalesAutopilot kipróbáláshoz kattints ide!

Ha szeretnéd átbeszélni, hogyan tudnád automatizálni a folyamataidat, akkor jelentkezz egy díjmentes konzultációra!